۰۹۱۹۹۵۹۴۴۰۰
یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳

شهرک ابریشم کرج

شهرک ابریشم کرج کجاست؟

برای سرمایه گذاری در کرج می توانید آپارتمان های شهرک ابریشم را فرصتی عالی دانست که البته امکانات سکونت در آن نیز به سرعت در حال افزایش است.

جهت خرید آپارتمان در کرج برای سرمایه گذاری و سکونت با ما تماس بگیرید.

قیمت آپارتمان در کرج نیز مانند بسیاری از شهرهای دیگر ایران رو به افزایش است ولی رشد قیمت آپارتمان و ملک در شهرک ابریشم فقط به علت تورم نیست بلکه متاثر از رشد و پیشرفت این منطقه خوش آب و هوا در نزدیکی کیانمهر و امکانات آن نیز هست.

برای خرید اپارتمان با سند ارزان برای سرمایه گذاری و یا سکونت، شهرک ابریشم کرج یکی از بهترین گزینه ها است. آپارتمانهای خوش ساخت شهرکی کم قیمت با سند مسکن مهر در منطقه خوش آب و هوای کیانمهر کرج. در نیازمندی های املاک ابریشم می توانید عکس شهرک ابریشم کرج و نقشه شهرک ابریشم را نیز مشاهده کنید.

شهرک ابریشم در انتهای بلوار امیر کبیر و پایین مهرشهر و با فاصله ای مناسب از فرودگاه بین المللی پیام، طی یک سال گذشته فراتر از بسیاری از مناطق دیگر درحال رشد بوده و هم برای سکونت و هم سرمایه گذاری فرصتی بسیار خوب است.

امکان دریافت سند نیز از سوی اداره راه و شهرسازی به زودی فراهم خواهد شد.

علاوه بر آپارتمان های مسکونی و آپارتمان های شهرکی، امکان سرمایه گذاری و خرید زمین های داخل بافت مسکونی و تجاری نیز وجود دارد.

برای مشاوره جهت خرید، رهن، اجاره ،سرمایه گذاری با خرید آپارتمان سنددار ارزان یا کم قیمت یا سکونت در واحدهای آپارتمانی یا تجاری با مشاوران ما تماس بگیرید.

وجود مدرسه، مرکز تجاری و اداری، حوزه علمیه، اتوبوس و کلانتری از امکانات و مزایای آن بوده و بیمارستان و مدارس جدید و مراکز تجاری جدیدی نیز در حال احداث هستند.

مناطق اطراف شهرک نیز به سرعت در حال رشد بوده و در هر چهار سوی شهرک ابریشم نیز امکان سرمایه گذاری و رشد را خواهید داشت.

با مشاورین املاک ابریشم تماس بگیرید.